Sunday, November 8, 2009

External Hardisk


hai assalamualaikum dan salam sejahtera...
hurm...
pada hari jumaat yang lalu setelah menghantar assignment2x terakhir sem nie... aku dengan keseorangan menguatkan diri pergi ke Yik Fong untuk membeli suatu benda yang dah lama aku nak... iaitu
EXTERNAL HARDISK.
habis duit aku untuk bulan nie habeh ke bendalah tuh... tapi bila lagi nak bli asyik tanggoh jew kan...
aku dah survey dan ini yang termurah dalam kapasiti 320 GB yang len bapak mahal gakla...
pehtu dia punya jenama pon leh tahan.
warranty 3 tahun... so i'm happy la dengan apa yang aku bli tuh hahahah
perlu err g taw semua tuh.
sian jalan sengsorang, ajak sham tapi dia hurm itu ini... huhuuhuu
takpelah janji dah dapat kan...
aku nak sumbat memacam kat dalam tuh nanti movie,video memacam,lagu, gambar... omg mesti banyak nieh....
aku gak bli mouse baru. warna oren ...
weh korang tak rasa ke post nie boring...
cukuplah.. aku yg menulis pon rasa cam tak besh hahahaha
ok ti citer lagi..
dada

psst://japgi tngk PISAU CUKUR