Saturday, November 28, 2009

photofabulous : Koleksi Untuk Semua part 1

hai readers, kini saya kembali dengan gaya yang baru... iaitu bersama koleksi gambar. dibawah tuh gambar yang saya edit semalam. ntah camna ntah tiba-tiba dapat ilham edit mcm tuh, ok tak?... hehe
sebenarnya gambar tuh saya random jew pilih, but mostly gambar-gambar nie saya yang tangkap sendiri, except one photo kat bawah nie yang bersama my mum tuh... ok meh saya ceritakan setiap moment gambar-gambar nie



SI CILIK, WAWA
ha nie WAWA, my fav anak buah... mak dia anak angkat mak, so automatic dia jadik anak buah, huhuhu wawa seorang kanak-kanak yang bijak, bukan nak buat cerita, dia suka sangat buku, tambah-tambah matematik, sangat suka, cepat jew dia buat. kat tadika dia satu-satunya budak berumur 4 tahun yang dapat top 3 periksa bersaing plak tuh dengan bebudak umur 5-6 tahun. baru-baru nie dia dapat no 3 lagi dalam peperiksaan. ibu dia janjikan kalau no 1 dapat basikal, no 2 dapat makan KFC, no 3 makan nasi lemak jew... bila dapat no 3 nak taw mak dia bagi apa?... oh my god, NASI LEMAK!!! kesiannya dengaq cek oit!!! hahahha jahat ibu dia! hahaha... takpalah Wawa cuba lagi yer!!! gambar nie aku snap masa jadi babysitter dia. huhu


AKU SUKA KAMPUNGKU
aku suka gambar nie, pemandangan sawah padi. Sapa mamat tua nie? hahaha... this is my bestfriend, sangat sekepala... Izzrul atau Iger... gambar nie shoot time cuti sem lepas, saja pusing-pusing kampong pastuh kitorang pose kat tepi sawah hahaha... hurm tak sabar nak "bercerita" ngan hang iger oit!


DIA IRA MASTURA
wow awex mana nie?... haha nie my besties kat kampong, ira... skang blajar kat Unisel, Jurusan Sains Sukan, jagoh olimpik kampong nieh kalau nak tau.. huhu... time nie gi jalan-jalan ronda penang. slalunya bila balik kampong ja mesti kitorang plan gi jalan-jalan, besh! dia nie kalau bawak keta... perghh!
berapi tayar keta! itulah ira mastura.

CERIA BERSAMA
ha... nie pulak gambar bersama DIVA kolej kitorang, SUE SAADON my bestfriend. Dia baik,cantik,menarik memang da bomb time happyla... tapi kalau angin aku pown jadik mangsa jugak. tapi takpelah camna pown aku sayang dia, oh my friend, hahaha time nie masa karok, saya sangat suka SUE nyanyi lagi Tanpa Kekasihku by Agnes Monica, oh my god! tabik! perghh sedap gler!


SAYA SANGAT LAPAR
haha! nie Bob Cekelit, teddy bear paling famous kat kolej, dia nie baik hati,klakar dan of coz sangat comel hahaha. gambar nie aku snap guna DSLR omaw, time tue tengah berlangsung pesta baling tepong untuk besday Ja'are. tengok muka dia, sangat kelaparan.. hahahah sorry cikelit, kamu memang comel.

No comments: