Wednesday, April 29, 2009

Wolverine mengganas



uhuuuu... helllow
arinie aku lepak2x ngan sham kat CS... lagik~!
hahaha... kannya apa... pada mulanya memang plan aku nak gi sana balik coz aku nak tukar DVD game yang takleh main... so tiba-tiba sham ajak aku gi kluar jalan-jalan coz dia boring...

so oklah... kitorang tak buat apa pown... pusing2x jalan jew... sham pon nak gi jumpa kawan lama sekolah dia...dah jumpa diorang ajak tengok wayang... so aku ikot jewla... on da way nak gi cinema tuh terserempak dengan Maimunah, ex-agama yan... i was shock... lama tak jumpa dia,dia dulu kira skandal la jugak... lincin muka dia skang dulu tak... huhu... tapi still tinggi... dia ngan kawan dia gi window shopping kot... aku slumber jew sembang... dia pon tak malu bila aku qabong mcm biasa.. huhu siap dapat no lagik... huhu...

pas dah chitchat aku tinggalkan maimunah... arinie diorang decide nk tengok X-men: Wolverine Origins aku pon oklah... citer x-men memang minat... masa dok tunggu masuk tuh tuba2x terserempak dengan Ira, ceh kluar lagik! ngan ex dia lagik plak tuh... huhu siot btol minah nieh... kitorang chat jap ja... takmau arr ganggu kan... walau ex dia...

oklah komen sket pasal filem tuh... citer tuh best, cara lawan pon agak besh, aku minat stail GAMBIT dalam citer tuh, power dia cam stail arr senang... pastuh dalam filem nieh ada pelakon korea sorang iaitu Daniel Henny (My Lovely Samsoon) dia bawak watak AGENT ZERO tapi watak tuh mati di pertengahan jalan... dek di letup oleh wolverine... well whatever.... power dia tak best sangat cuma tembakan dia tepat2x dan cepat blaka... but overall citer nieh amat menghiburkan dan anda pasti teruja untuk melihatnya apa akan terjadi... aku bagik 4.5 bintang!!! ceee...

thanks kat sham gak coz bagi aku copy film, my sassy girl, 300 pound of beauty dan hanazakarino kimitachiehei the movie...

psst:// aku tanya sham "kawan ko lawa tak?"(sebelum jumpa)... sham cakap "tak!, hitam kurus"... aku jawab "ok thanks"... ekekekek [moralnya - tak baik kata kat orang]

No comments: