Wednesday, October 13, 2010

Come on laa~

post ini tidak ditujukan kepada sesiapa tapi bertujuan meluahkan perasaan disebabkan tingkah laku mereka yang tak disengajakan.

aku seorang yang kalau boleh membantu aku mahu dan boleh membantu.
tambahan pulak apa yang nak dibantu adalah perkara yang dapat kita luangkan masa bersama dan bergembira.
tapi bila aku dah bersedia, ada yang utamakan yang lain dan buat aku tertanya. mahukah atau tidak.
yang aku pelik dan pasrah, at least can you said something.
aku dah beria tapi kamu tidak mengiyakannya.
bila aku dah kelaut kamu pulak mahu.
dan tiba-tiba...
kamu dah tak perlukan aku dan yang aku masih terpinga-pinga.
Masya-Allah.
bukanllah terhegeh sangatkan.
tapi at least cakaplah taknak jika taknak
cakap ya bila ya.
ini tidak.
bila difikirkan macam badut pon ada. tolak sana gelak, tolak sini gelak.

come on laa... kamu kawan consider laa sikit.
aarhhh fakkkk~

nota diri; ok sudah yang lepas jangan dikenangi, hidup nak happy bukan cari mati. chill~

p/s; lai chee kang murahla.. sedap? oklaaa...

No comments: