Monday, October 4, 2010

My Video Of The Day; I'm Not Okay.

to kick-off the segment i created which is so cheesy the PICK OF THE DAY... i would like to start with my own produced video. Ok this video is basically just a testimony untuk create video yang menampilkan pergerakan yang laju tapi masih mengekalkan keaslian bibit-bibit bibir. peliknya ayat. alah korang faham punyalah bahahhaha so enjoy the video. Sebuah lagu rock dari My Chemical Romance; I'm Not Okay.


sebenarnya petang tadi kelas batal, so tak tahu nak buat apa, saya buat video gila ini, saya dah upload kan di Youtube tapi sudah di banded mereka sudey oleh kerana copyright issues or something... duhhh~ and satu lagi, video ini private, untuk lihat anda perlu add saya di facebook okay. hehe


add saya di www.facebook.com/nadzirulafif

p/s; i am not okay

3 comments:

Enn 'A said...

Gila tqok baq ang hahaha

Enn 'A said...
This comment has been removed by the author.
Nadzirul Afif Omar said...

haahahahhaah beskan gahahah