Thursday, January 27, 2011

owh old me!

listening to; T-Ara - Why Are You Being Like This

haaaaaaa kembali lagi dengan post baru. hehe takdelahh actually nak edit profile blog ni tetiba nampak profile yang panjang lebaq... rupanya itu adalah kononya info-info akulaa.. tapi panjangnya ya amat, What The Hell?! hahaha bebudak baru nak naik~ hahah so jom kita bacalah apa yg aku tulis dulu, bengong la gila.

(Fav Movies)
Filem yang aku minat adalah mostly comedy,romantic comedy,and fightin'....examplenya cam... jap-jap aku nak gtau yang most fav movie all-time yakni....(ceh yakni!) 'MEAN GIRLS' ada tngk dak?... aku dah tngk berpuluh-puluh kali... siap hapai lagi ayat2 depa...erm bagi sket sinopsis...cita nie berkiasarkan Cady Heron seorang home-schooled student from Africa yang berpindah ke North Shore High School... Dalam cita nie we can see Cady dari seorang innocent girl berubah menjadi really MEAN GIRL selepas bergaul dengan The Plastics,The Stupido-Karen Smith,The Gossip and mulut tempayan-Gretchen Winners and The Slut-Queen Bee-Regina George (paling jahatla)...Watch it!Bagi yang under 18 tak bleh coz... paham2la...Pastu other film cam...Filem2 Harry Potter,X-men,Scary Movie 4,Date Movie,Pirates Of The Carribean Trilogy,Meet The Spartans,Fantastic Four and lot more... Pastu suka film2 POKEMON...Wah!!! Minat Glerlah...Naruto pon best!!! Kawaii!!!...Film melayu-Gubra ngan semua cqita Mami,nana tak minat... Tambah2 Mami Jarum!!! nie yang nak p cucuk nie hahahaha... Pastue cita korea... cam My Tutor Friend 1&2 (lwk+sedih) Millionaire First Love (cute+sedih) Daisy(romantic+kejam)....lagi ntahla banyak sangat...huhu

(Fav Music)
Music is life... kalu tak berlagu taklah happenin'... My Fav music banyak gler,sebenarnya tak kesah lagu apa pon janji sedap jer... tapi kalu cakap bab Fav mestilah songs from my fav All-time singer 'AVRIL LAVIGNE' (I heart Avril 4ever!!!)... lagu2 cam Girlfriend(paling minat coz bleh gedik2 skali),When You're Gone,I'm With You and Nobody Home(mood tngh sad seswaila layan),pastu fast song len cam Sk8er Boi,He Was'nt,Hot... snang cqita semua lagu dia aku hapai hahahaha!!!Pastue no.2 aku minat adalah Datin kita... Datin Seri/Dato' Siti Nurhaliza,minat gler arr... tambah2 bila qaya dapat jumpa plak... bertambah2 sayang ler...lagu2 popular yang diminati-Ku Mahu,Kau Kekasihku,Seindah Biasa,Hati,Cintamu,Biarlah Rahsia,Bisakah,Debaran Cinta n lot more....Lelagu lain banyak lar...wat masa nie aku minat depa nie,nanti aku up-date len noh...30 seconds to mars-beautiful lie,Paris Hilton-Nothing in this world,Madonna-4Minutes,Jordin Sparks-NoAir,Chris Brown-With U,Paula Abdul-Dance Like there's no tomorrow,Mulan Jameela-Makhluk tuhan plng sexy,Ella-Ku Merindu,Spider-Bila Nak saksi,Elyana-kalis rindu,Jac-Ceritera cinta,Matta-Ketahuan and banyak lagila....hahaha lalala dadada....

(Fav Books)
Buku...hmm Honestly aku nie bukanlah ulat buku sangat... buku teks tue hmmm...dulula... 'suka sangat'!!! hahaha... adala satu novel aku bli tajuk dia...Badai DiHati... Ala cqita emo nie... dalam2 tue selit gak kena rogollah,apalah...haih watla cqita clean sket... silap p bli,Pastue pinjam buku kat 'kwn bek' aku Azali Azlan...Ala yang 21 A tue (ceh! promote bleh!Weh aku interframe nama ang nih{msj kat azali})...erm buku tajuk tue 'The Haunting Hour',bestla...ghost story...pastue aku pnjm lagi buku tajuk 'Duri' mak dia punya...Aku tak mana tau...baru baca sket tak habeh lagi nanti aku cari dan habiskan(sorry azali!!kalu ada mood,aku bacala)...and banyak lagi buku ilmiah yang lain(ye ker?...ceh!)... Sbenarnya aku nie suka baca majalah...cam Hype,Klik,Utopia.Gempak,Starz(cis! geng2 gempakstarz ja),lagi...Remaja,InTrend,Maskulin,UrTv and banyak lagi... sukala baca majalah-majalah picisan nie... slalunya yang baiknya pown just cam trivia,petua,benda2 camtue ja dapat but at least majalah2 nie tak mcm Playboy... dosa ja dapat(ceee... bernasnya kata ku)...insya-Allah aku akan tingkatkan pembacaan terutamanya Al-Quran..Amin...

hahahahha poyo gila~ aihhhh nadzirul afif oit grown up laaa~
btw its kinda cute ekekekek~

so, aku abadikan kemerapuan aku nie didalam post nie, kat profile dah delete. so hell yeah motherf***er princess!~

p/s; cepatlaa habis practicall~~~

No comments: