Tuesday, February 8, 2011

Rabbit Costume

Listening to; Ghaibmu by Imrain Ijmain
Mood; Risau, konpius

kelmarin sedang aku on9 dan menyembang kat fb, tiba-tiba telepon opis berbunyi, dan slalunya bila telepon berbunyi, aku rasa benci sangat sebab mungkin panggilan itu untuk aku dan aku tak gembira kerana tiap kali mesti ada yg tak elok ja contohnya, kena comment kerja ataw dapat kerja baru, kadang aku tak faham apa diorang mintak.. anyways whatever about that.. and mcm firasat aku, memang call untuk aku, boss calling katanya soh datang biliknya... aku pon assihhh pasaipa pulak... so aku pon pergi ke biliknya.

kelihatan boss sedang mengadap laptopnya.. dan dia berkata," so nad, i need you to help me to create a rabbit costume for my aunt, shes will attending a costume ball/ competition and i was promise her to make her win. so i think i'm gonna make a rabbit costume." masa tuh aku terkejut dan tersenyum tak ikhlas.. aihh camna plaklaa aku nak buat kan. dia pon sketchla itu ini, tunjuk kat google bgai kan... pastuh dia cakap nanti you gi cari bahan-bahan, kain smua... i was like... gosssshhh.. hahaha memang dah cam project runway la plakkan... dia bagi aku 50 untuk gi bli smua barang.

so skarang aku tak gi beli lagik, dan taktaw nak beli camna, aku cam konpius gila. aisshhh~ ntahlahhh. helllllllllllpppppppppppppppp dia dahla nak ari kamis nie. deymmm~


sketch yang lebey kurang aku buat ;p caitt fesyen designer plak dah hahaha

p/s; kakcik cepatla balik teman pi beli~

2 comments:

RainBow said...

PROJECT RUNAWAY...

follow me back k..;)

Nadzirul Afif Omar said...

hahaha kan?... ok i will