Thursday, February 17, 2011

Working Desk

Dah lama rasanya tak update blog aku dengan gambar-gambar kan? membebel ja kerjanya 2,3 menjak nie. hehe mengalahkan jiran sebelah yang mengumpat jiran 4 buah dari rumah depan. teeettt! hahaha~ so this time, i just pick up my baby nikoryna and then shoot some stuff around my working desk, teringin nak ada working desk yang sempoi dan warna warni. HAHA insyaAllah tak mustahil laahh camtuh kan... i will get in nanti, so for now, let's enjoy some of my pictures just now i snap... uuuhhhh snap!!! *suara That's So Raven

DSC_0173
keyboard, aku tak guna pon PC yang ada kat meja ni, mostly diorang guna untuk amik maklumat lama, so 1999, hahaha shit betoi~ so better guna ja my laptop.

DSC_0174
ISOFU, buku catalog nie nicole yang bagi, sales manager, untuk reference katanya, perabot dalam nie smua cantik dan moden. nak beli satulah.

DSC_0179
embrace, aku rasa sofa nie style gila, tapi harga dia ya ampon boleh bli keta kancil 2nd hand 2 bijik. hahah

DSC_0175
kad nama, LandArt tempat aku praktikal skang. datangla jenguk saya disini jika berkesempatan hahah.

DSC_0176
SHINEE, baru jew tukar gambar dekstop, stylo betul diorang dahla handsome macam aku. kekekekeke bila nak comeback nie.

DSC_0177
Mr. Paper, entah hari first dia dah ada kat sini. huhu, omaw dengan abear mesti suka benda-benda camni arrnn.. suhhweettt

DSC_0178
ini buku dan katalog untuk aku refer pasal perabot-perabot ISOFU, tiap bulan aku kena buat e-newsletter for promote new featured furniture.

DSC_0181
e-mail, semenjak berpraktikal nie, e-mail sangat berguna plakkan, pagi-pagi dah bukak cek apa ada. uhuhu ;p

p/s; nak gi lepak tepi laut T~T

No comments: