Monday, February 21, 2011

Esok

goodnight sleep



listening to kipas syiling berputar dengan kuasa 4 kali ganda.
mood; sleepy

first thing i wanna say.
hhaaaaaaaaaaiiiihhhhhhhhhh~*ngeluh
honestly giler malas nak pergi kerja esok. hehe
taktawla apa akan terjadik esok dengan kerja-kerja terbaru.
hurmmmm.
tadi aku ada mesej kengkawan dengan mesej berbunyi begini
"Takmaw balik penang boleh dak!!!" hahaaha meaning takmaw keja esoklaaa...
so disini mereka pon replay;

enil - Bole eh! amek mc
pmaw - Hahaha.rilekk.nak abih dahh.hehe
sham ilham - Weh2x awat nh?
fiela diva - Pasai pa? Hang nk dok kL k?
mus - no reply
dramaqueen;sue - no reply
wani baguih - no reply
reffi - takde kredit katanya, mesej di IM facebook.

hehe tak kesahla reply or tak, yang nak di highlight disini aku memang malas nak keje esok hahah dan maafla aku gi kacau korang menjerit kat sms tuh.
smoga korang akan meneruskan hari-hari berpraktikal macam aku jugak. tapi korang seronok kot ekekkekeke ;p

p/s; miss already.

2 comments:

Omaw Rozduan said...

sejak bila nama aku jadi pmaw? haha

Nadzirul Afif Omar said...

opppss hahahha ala-ala pwi1 max tuhlaa hahaha