Monday, February 2, 2009

Coretan Seketika


sbnarnya takda citer nak tuli snieh tapi terasa nak update plak blog plak.. skang aku lepak kat library dengan friends... nieh first time guna laptop bella aka ex-classmate aku... kat sini ada omaw, apek,bella, abear, arip, ed dan adalah 2,3 orang keling dan juga ntah sape ntah... hurm... tiba-tiba sue datang dia cakap "psssttt!" terkejut aku... dia nak gi lepak ngan BF diala... pastuh ntah ape ntah dia pi kacau Omaw plak... memang gedik btol minah nie... tapi aku suke... muahahaha kau ingat kau artis ke Sue?... Thanks to bella coz dapat aku on9 myspace, ngan blogging... ingat nak gi cc dah tadi... tadi aku tengok keja IMD Enil, smartlah plak, yang aku mcm slideshow jew... malu benor... eee sedey sure dapat markah sket kalau aku hantar projek tuh... malam kang aku nak edit gambow DPM, mula dah buat tapi tak puas hati lak... huhu... hai entahlah Tiba-tiba perot laporlak... erm apa lagik aku merapu nieh... tadi Enil sms, katanya dalam bank duit dah masok... wah bestla... nak beli ape erk?... haha pala hotak mu! Jimat2x oit kau dah shoppin sakan hari tuh... Masa balik arituh aku dah blanja Mak spasang baju kurung, ayah baju kemeja, rasa lega sket ada gak aku bagik, Mella ingat nak ajak tengok wayang tapi akhirnya tertangguh, aku bagik mak 50 nget, bagilah kat dia sket... kesian dia kau tak beli apa2x kat dia... abang?... erm aku bagi dia bluetooth lagu aku ke nset dia.. kira hadiah gakla tuh... muahahhaa... hai entahlah..dahla kot aku nak usha myspace jap ntah mcm ape ntah.. lambat jew... haih sabor jewla... thanks 4 bace...
psst:// esok cutilah plak...

nadafio said: aku citer kat omaw aku suka Pokemon, pastuh suka kumpul pemadam ada gambow pokemon, bila aku dapat pemadam gambow lugia, aku rasa hebat arr dulu... haha bebudak... mengong sket, habehkan duit nak kumpul pemadam

2 comments:

Syahzamir S. Hashim said...

Wah!!! aku pn ske pokemon!!! wah!!
huhu

Madam Casper said...

nak tambah skitt...pas tu beli kad juai kat sekolah. sekeping sekupang ..huh belambak angah wak balik det ari tu...pandai berbisnes nooo..

dah tu masa darjah 1 ka 2 tak tau ..asyik kelentong cikgu konon sakit perut..tapi sebenarnya takut ngan cikgu subha yg ajar BI tu...ingat takkkkkkkk adik ku sayang oiiiiiiiiiiii