Sunday, February 8, 2009

HUJAN = The Bestest Damn Band

ini merupakan entry yang dah lama aku simpan... lately sibok dengan examlah, projeklah so tak sempat nak kasi korang tengok... ada my few friend tanya mana citer tuh... so hari nie... wallaaa...

pada 17 Jan 2009 yg lalu, aku, enil, omaw dan sham telah menjalankan satu misi untuk menghavockan dan mengegarkan medan gopeng dengan menghadiri gig disitu... ini merupakan kali pertama aku menjejakkan kan kaki kat tempat2x mcm tuh coz yerlakan ate awak orang kampong, manelah tau... never mind.. kat gig tuh ada jugaklah jumpa bebudak kolej. Taklah ramai tapi oklah ada gak... haha kat luar dewan, ada booth menjual tees dan merchandise yang lain... kitorang lepak kat booth band DIARY, coz kat situ budak kolej kitorang yang jaga...
Jam telah menunjukkan pukol 3 lebey tapi kiwak tol coz tak stat2x lagik... kitorang gram nieh, tapi kata rakan2x biaselah gig memang camtuh.. dah nak sangat kau tunggulah sampai hujan turun... Omaw cakap Noh gtau yang diorang dah masok Ipoh On Da Way... seb bek arr ingat Hujan tak nak turun... huhu...dari tak buat apa... kitorang pon main kamera omaw dan 'kamera' sham... banyak pics yang ditangkap...yeeehooo ti korang usha kat bawah tuh k!


dalam beberapa minit pastuh barulah ada band mula main... first band aku tak ingat nama apa tapi kitorang layan jew... then band BobKu2 and THE GANG JAHAT... best abang bob tuh perform... semua naik syok jew... Enil plak ter-steam tengok abang ketol aka Zawen aka Pemenang Hero Remaja... coz badan dia pergghh mcm wrestler... naseb kaulah enil balak kau kering cekodeng hahahaha! mimpi jewlah nak ke zaween tuh... huhu memang bestlah diorang perform... lepas habis diorang perform kitorang lepakkat tepi pentas sambil tunggu band lain tiba-tiba abng ketul datang kat aku pastuh bagi bendalah ape ntah yang mcm chip untuk petik gitar tuh... i was like blur... pehal plak?... hahaha Enil dah naik jelez... aku dapat hadiah dari abang ketol... hahaha hai entahlah... aku trima dengan seadanya dah orang bagi kan... huhu tapi sayang pastuh hilang... hurm tak dapat den nak buat kenangan..

pastuh band FREELOVE main pulak... lagu diorang pon bleh tahan... masa nieh ramai dah gigers datang... layan jew coz aku pon taktau diorang nyanyi apa.. haha tapi memang best... Omaw amat terkejot coz Enil dengan slumber jew tegor gitaris FREELOVE abang Iee tuh... Enil cakap tuh kawan abang dara dia so slalu jumpa... orang kampong jewlah... Omaw cakap "Fuh kau kawan dengan rockstarlah!!" hahaha klakarlah... padahal dia lagik gempak kawan dengan HUJAN.. siap SMS lagik...
Masa FREELOVE main, geng HUJAN turun... teroos Omaw ajak jumpa diorang... that time first time jumpa Noh and the gang... dok lepak jap tiba-tiba noh wat gla... moshing aroung...pastuh crowd surf... hai entahlah... hahaha


Lepas FREELOVE perform barulah HUJAN stat main, fuh best gler... first song mestilah PAGI YANG GELAP... semua mula berdansa dan head-bagging... fuh best, aku, enil, sham yang tak pernah tengok terpegun gler... bestest band eva!Omaw takpelah dari dulu dah tengok...huhu antara lagu yang diorang main adalah Ludah America, Lonely Soldier Boy, Empayarmu dan Bila Aku Sudah Tiada... memang rasa tak cukup jew bila diorang dah habis perform... masa tengah perform tuh Noh ada announce kata band Hujan nak berehat/berhenti... hurm baru nak naik dah berhenti... aku rasa rugi arr... tapi takpelah diorang ada misinya tersendiri.. semoga Hujan akan sukses selalu...

lepas Hujan perform kitorang pon blah, event yang dihoskan oleh Andamedia nieh buat sampai malam tapi tak daya den nak nunggunya heh... banyak lagi benda nak buat. Masa kat luar, aku, sham dan enil shopping2x sket untuk dijadikan kenangan, aku beli 3 lai baju, huhu, sham satu baju dengan beg galas tepi dan enil pown sama... aku nak gak beg tuh tapi habis ke baju.. baju tuh nak dihadiahkan untuk rakan sempena bday... huhu.. masa kat luar tuh gak kitorang berpeluang snap pics dengan Noh, BobKu2 dan Zawen serta band2x lain... memang bestlah hari tuh...

setelah borak2x, minum, shopping dan pose bergambow... kitorang teroos menuju ke Tesco Ipoh untuk beli barang nak masak Tomyam coz aku dah janji ngan diorang supaya datang rumah antie untuk makan tengah hari and terima kasih coz korang dah datang... huhu... len kali kita pergi hang out lagik k!

pssy://keesokkan hari kitorang bersama-sama shoot untuk projek Digital Photomedia.

ok.. keadaan sudah tidak terkawal.. aku naik gla...

NOH + NAD AFIF (^U^)

Hujan bercerita

Noh Hujan Mula Goreng (Aku shoot nie)

Bersama Rockstar Hujan Noh...

In the crowd... lihat bobku2 comel

Gerai Durjana Clothing (Aku beli)

Shoot hot dari kamera samsung cokia aku

tengah tunggu aku beli ayam sempat depa shoot

memang sehat... hahaha ;p

7 comments:

Anonymous said...

mmg gempak!!!!!!!!

Anonymous said...

nad awat gabaq aku n enil kat tesco ada..heheheehhe cam jambu jer cam laki bini g shoping...
haahahahhahaah.....weh karangan hg nh besh aku baca!!!!!!!!!!!!!
you r the best dam frenz...hukhukhukhukhuk...

Anonymous said...

nasib baik bob ku2 xlanding mcm noh..xdak..!!!

omawrozduan said...

hehe

Nadzirul Afif Omar said...

hahaha... takde sape nak sambot dia pon...

Anonymous said...

mish u abg ketol...
wakakakakakka

Nadzirul Afif Omar said...

hai enil... hahahaa