Friday, May 1, 2009

MAMPOS AKU!!!

tadi aku pergi sembahyang jumaat...
dengan bangganya aku naik kereta kembara bapak aku...
then masa nak parking aku letak kat depan umah sape ntah...
aku letak tepi jalanla...
pastuh rasa agak tak elok stail parking tuh aku undur blakang...
blakang ada tiang elektrik...
sedar tak sedar camne ntah!
BRAAAAANGGGHHHHH!
aku terseqondoi (langgar) tiang letrik tuh...
waaarghhhh... cuaknya ya rabbi!!!!
dahla sowang2x... seb bek takdak orang sangat time tuh...
aku tak kluar keta langsung sampaila orang nak sembahyang... waaaarrgghhh!
camna nie..
yang jadik tuh bukannya apa... aku nak tekan brek tapi pi tekan minyak...
apa lagik...
naseb baek tak kuat... kalu tak huh! habislah duit... ekekekeke....
tapi plat keta patah gak arrr... ngan lampu kecik tuh....
waaarghhhh camna nieh?!!!! tak bagitau mak ngan ayah pon...
kat bontot keta tuh memang dah qemok dek abang yg bantai... kali nie adik dia plak pi tambah.... kuaw100x...
memang nazak keta tuh...
takpa satgi aku nak pi bli gam gajag ka uhu ka pi tampai balik plat... yg lampu kecik tuh biaq dululah... aduyai... malang lagik aku nieh...
waaaaarrrrrrrrrrrrrggggggggghhhhhhhh!!!

psst:// kakTa hang jangan plak habaq kat mak... dia dok penin tuh... ekeekekek

5 comments:

✖Mizz Yasmin✖ said...

ish3..
sian nye..
sabar je lah..

ada sebab musibah menimpa..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

wakakakakakak

ok ok keep as secret noooo..
bg tau mau juai jer kembara tu kat kak ta okehhhh

NadaFio said...

thanks miss yazmin...

hahah nak juai kat kakTa bqapa ja... kah3x

ebil ya comey said...

wakakaka......lawak...macam2...

enil yg comey said...

ko neh..
mmg gelabah..
wakakakakakkakakakakaka...
weh...
bile nk mai gopeng??
aku nk cite psl hotel aku kje 2..