Tuesday, January 6, 2009

Pasang Almari


Cerita ini pada 5 Januari 2009

Pejam jelik2x kita dah pon masok ke tahun 2009.hurm.. aku pun rasanya tak puas lagik dengan tahun 2008 tapi apakah daya, masa tetap akan berlalu.. jadi sudahkah anda menetapkan azam tahun ini... rasanya ramai yang akan kata "Sambung azam tahun lepas jew"... haha biasalah... kita merancang... tapi tak usaha takde maknanya berazam.. kalu dah berusaha Insya-ALlah di makbulkan.. tol tak?

Pada hari nie di kolej tak banyak sangat perkara berlaku, hanya gembira bersama rakan-rakan di kelas dan bersama my fav people Enil,Omaw and Sham... arinie Sham merajuk ape ntah?!... tak kuase nak layan tapi kejap jew.. haha lagipon aku yang saja menguji kesabarannya... sorry ya sham...

Well arinie kitorang ada kelas IDB bersama Sir Khairil, aku honeslty mcm tak brape tertarik dengan subjek nie, tapi dah ada kenalah belajar... yang aku tau blaja subjek nie just nak susun data-data... haha slow2xlah belajar... then kitorang masok plak kelas Introduction to Digital Technologies and Multimedia aka IDTM, hari nie kitorang dapat pensyarah baru coz yang Sama dah bertukar, namanya Siti Faezah binti ape ntah tapi bunyinya mcm MISERY!... so mysterious... haha tak baik tau.. she sweet and i think she gonna be a good lecturer... ONE DAY!...

pastuh kitorang nak gi ke kelas PEngajian Malaysia dan diorang cakap Puan Mai tak mai plak... so langsunglah kitorang balik...

Sesampai jew di rumah, takde sape pon coz smua masih kat kolej, hari nie aku dah berjanji pada diriku untuk mengemas bilikku yang "kemas" menjadi lebih kemas... haha.. FIRST STOP, memasang Almari Plastik, ya rabii, pada mulanya agak mudah pastuh biasalah ada jew dugaannya, aku hampir fed-up dan di saat2x akhir si Puntong aka my housemate datang tolong, akhirnya siap jugak akhirnya... pecah peluh jugak di buatnya... haha bayangkanlah aku mengemas dari pukul 3.45 sampailah 6.30 lebey... fuh... letey... patotlah para ibu2x bising kalau rumahnya bersepah.. haha~

psst:// Malam tuh aku teringat saat aku,omaw dan lea makan kat Taman Kanak-Kanak, Ipoh... lea kutuk beef stick kat situ, hampeh jew coz nama jew camtuh dan rupanya kesianlah ya amat and aku keesokannya plak cirit-birit... huhu tuhlah first time aku ponteng...
keadaan bilikku yang belum disentuh

  1. aku mula memasang...
  2. nampak mudah tapi serabot kepala otak
  3. kepenatan..asyik silap jew pasang... lentok jap
  4. Ta Daaa!!! I made it!

gambow bawah tuh bilik dah bersih dan kemas...uhuuu...

4 comments:

Anonymous said...

blah la kau,, aku jer kan yg perfect mcm ang kan ..a ng tu serba lengakap...kan.....kan...yeal aku kan x ble wujud lam hidop aku kan

Madam Casper said...

boleh la tahan org bujang mengemas..kalau 10 star tu dapat la 2 stengah star...wakakakakaka

omawrozduan said...

weeeeeee ;D
yeah!
taman kanak2

Nadzirul Afif Omar said...

whatver anonymous... tak kuase...

kakta kira rajin rau

omaw taman kanak-kanak menyiritkan aku...