Thursday, December 4, 2008

ANTOO FIGHTERS


Ceritanya kelmarin aku dan izzrul dan adalah 2,3 aweks( kawan time kat SMKA Yan) nak lepak kat Central Square (CS), tapi hampeh janji ape ntah, diorang cakap takleh datang coz roadtax kete mampoih plak… What the Fish?… takpelah kitorang pon lepak arr 2 orang… seb bek satu pala bleh gak wat mcm2x benda… first thing we do adalah KAROEKE, haha besalah…lagu yang paling aku enjoy adalah lagu Bring Me To Life by Evenescene dan Girlfriend by Avril Lavigne… all out habis, biarlah pitching lari janji seronok!!!…

pastue kitorang lepak 2 jam kat CC men myspace, blogging, friendster, tngk youtube and mcm2x lagik… yang takleh lupa izzrulla dia tengok Kak Pah Biduanita negara kita, nyanyi lagu Bunga-bunga Cinta tak reti… hentam jer lirik dia… rasanya lagak DIVA sangat kot… haha~ lawak toi orang tua tuh… izzrul jugak menganggap dia sebagai “MAK SETAN”… lawak


pastue kitorang gi lepak kat CS, yang tadi kitorang gi Billion tempat lepak lain… kat sini kitorang window shopping, aku jumpa satu hoodie gempak… tak blehla rasa nak belilah takpalah tunggu duit MARA dulu… haha~ then izzrul beli cd software untuk mak ayah, then kitorang gi makan… yang nak citer nie kitorang gi tengok ANTOO FIGHTER. Berikut adalah ulasan filem tersebut:


Bagi aku citer nie sebuah filem komersial memang baik, seswai untuk tontonan seisi keluarga.. tapi terdapat beberapa kelemahan yang ketara seperti jalan cerita. Kalau korang tengok mesti korang faham, memangla cerita nie merapu and just hiburan yang kelakar tapi mesti ada kelogikkan dalam kemerapuan tuh… ape aku cakap nieh… haha apa yang nak puji grafik atau CGI… agak gempak tapi kalau nak compare ngan Hollywood sure arr kalah… tapi ok What!!! buatan malaysia tuh… bertatih la dulu pasnie baru berlari betol tak?…aku agak terkejut yang Radhi O@G bleh berlakon. Part yang aku tak tahan gelak adalah apabila Bandi Amuk tiba2x jadi pengacara temuramah orang mati… lawak! bukannya apa tiba-tiba jew dia muncul, klakar gler… then Bront masuk, ingatkan watak macho… sekali lembut mai dari utara… lawak arr tapi sayang dia cakap sket ja… banyak gi arr part yang kelakar…syorkan pergilah tengok at least sokonglah filem Malaysoa. kelmarin aku masok panggung punyalah sket orang… kesian… ada kot dalam 30+orang…


Rating: Dari segi grafik oklah… 4 bintang, jalan cerita erm 3.5 bintang, ke-kelakar-an, 4.5 bintang… Secara keseluruhan 3.5 bintang…


Psst:// Izzrul suke part makcik tengah goreng cucur tiba-tiba hantu mai serang…

Nadafio said: Weh takotnya result dah kluaq nieh... kjp gi pas blogging nak usha keputusan ku harap okalh... coz math aku kantoi gler...

3 comments:

Nadzirul Afif Omar said...

what the hell is this?

Lea Quzandrea said...

Nadzirul, ko online kat cc, org antar mende2 bodo camnie ler..
ko tak clear history n cache....
next time, clear la..
tgk ha. entah ape2 tah...

omawrozduan said...

hmm.
ataupun ini spam?