Saturday, December 6, 2008

Keja Aku Keja CC


hari nie aku bekerja di CC ZM Muhibbah milik KakZai seorang bini orang yang saya kenal sejak sekian lama... hari ni saya dibantu oleh seorang rakan sekerja bernama Imran Othman. At first, i was like so happy coz it's been a long time that i not working here anymore sejak pergi belajar di ipoh... kat sini ada banyak kenangan coz tiap hari aku kena deal with mcm2x jenis customer... tapi part yang paling best sebab all my friends always come and we're had fun together...

but unluckily today punyalah BOOOOOOOOOORINGGGG!!!

customer tak ramai, my friends jugak tak datang...

dah tuh tenet pon slow gler babun...

nak bukak myspace pon sedey yang amat...

tapi takpelah dapat jugak wang nya kejap lagik... hehe

esok nak kluar ke CS coz nak bli kamera... maybe beli kalau murah, kalu tak... tak jugak!

lalallalalalala~

tengoklah bertapa ramainya orang... kuang3x


psst:// ada someone mai...

2 comments:

omawrozduan said...

keje?
haha
gempak.
watpe keje,..
duit mara pun dah masok

Nadzirul Afif Omar said...

aku mana dapat lagik...
hua hahahahaa~...
sedey da...