Tuesday, December 16, 2008

First Day!

Hello readers…hik100x poyo tol aku nieh…


Hari nie hari pertama aku masuk kelas untuk sem 2 (15/12/08)

Malas betul… tambahan plak kawan-kawan aku semua kat kelas lain… omaw, sham, enil dan yaya kat kelas lain, aku jew stuck kat 0202, kenape ntah? (ceh poyo padahal pointer MERIT… muahahhaa bukan nak riak ok)… dalam kelas tuh yang aku kenal just Pian housemate aku dan YB kawan omaw. Then adalah 2,3 muka yang familiar tapi taklah kenal… hampeh betul… awex pon just Pijah “Si Comel” tuh… tambah lak dia cakap nak pindah kelas 3, heh lagi boring aku.. takpelah aku akan try da best untuk seswaikan diri.


Tadi aku dah masuk 2 kelas, patotnya 3… satu takde… tapi yang aku takot dan tak sobor nak blaja adalah Digital Photo Media, ingatkan dapat sweet Miss Shakura tapi dapat Sir… tapi takpelah janji dapat blajow kan… huhu


Hari nie masa time Mentor Mentee kitorang dapat jugakla berkumpul mcm kelas 0105 dulu, best jugakla… huuhu… aku lebih suka kelas ngan diorang, serasi tapi sorang jewla yang buat taik… then.. tak cukup Zul ngan Lea… heh knapelah korang pergi?!!!... haha~


Miss Putri cakap nak gi Pulau Pangkor jugak bulan 2 nieh… harap2x jadiklah… best jugak bunyinya… then dia gak cakap habis final nak mintak MARA taja trip ke Cameron Highland… ha Lea! Kalau kau nak ikot bolehla! Coz kan Miss pernah cakap bleh ajak orang luar… nanti kitorang Tanya.. itupun kalau kau sudi, wah mesti panaz bas kalau kau pergi… the M ada… takpe… bukan sebab tuh jew, sebab lain kau pon dah hot!... muahahhaa… merapu ape ntah aku nieh… cadangan omongan kosong aja… kalau jadik best jugak… tapi orang nak gi Melaka da… jauhnyer…


Hari nie aku sangat gumbira jugak coz for the first time my laptop wayerless is working! Gosh… aku sangat gumbira… haha~ Yaya pon dah ada Laptop, katanya esok broadband dia akan di activate…. Wah jelesnya… Enil pon baru bli laptop ngan bapak dia tadi… Compaq Presario kot… jelesnya… huhu


Hurm so that what happening on that day, hope tomorrow is another great day! Allah bless y’all….


Saksikanlah gambow -gambow ini J


knape hidung aku mcm patah jew...

ceh! sempat lagik pose...

Miss Putri tengah bersyarah

omaw...ngeeee :-)
yaya sedang tumpukan perhatian serta rakan2x yang lain.

miss PUT tengah bebel ape ntah?

LEA!!! tolong jawabkan???!!

psst:// knape nasi ayam makcik cafe tak sedap ha?


4 comments:

Anonymous said...

haha ;D
wakakkaka
gambar aku nampak best.
wakakakak


omawrozduan

Lea Quzandrea said...

ya robbi!!!
aku nampak HANTU BITCH..
erkkk..
astaghar..
kene baca yassin kat laptop aku neh..
nak hilangkan 'VIRUS' dengki dari orang terhadap aku..
alallalala~

WEI NADZIRUL. tu bukan kawan baik kau yg tidur sebantal ker?
kao sayang giler bangat kat die kan..
gi la pelok ciom dia. gi lar gi lar...
aku pun suker..

*cibai*

HAKHAKHAKHAK... buat sakit mata jer bangun2 dpt tgk muke cibai-ness

Nadzirul Afif Omar said...

selumber jew...
mati hidup semula aku taknak...
tertangkap okey...

Madam Casper said...

gasakkkkkkkkkkk