Friday, December 5, 2008

KUTU JALANAN

Today I had a bad news but akan ku citer last nanti…

Kelmarin actually tak ada ape sangat yang best… tapi ada beberapa perkara yang cambest jugakla yang terjadi first thing aku pergi ke CC untuk check result SEM 1, mula tue punyalah payah nak mencari coz dia keluar semua senarai, pastue KakZai owner CC tue yang gtau ada FINDER, barulah bleh jumpa, bonggok juga aku nie… haha~ and alhamdulilah… CGPA aku dapat 3.42, ingatkan bawah 3 coz math memang kantoi tapi math dapat C haha~… alhamdulilah sangat… takde yang kena repeat… Mak aku cakap kalau perompak tak merompak hari tue mungkin bleh dapat Dekan, haha tapi kau dah cukup syukur memang ingat mati-mati bawah 3.0 .

Aku juga dah buat surat untuk pindah dari asrama kat Cherry Park. Setelah bincang dengan semua, dan mak ayah pon dah putuskan… takpelah biarlah aku berulang dari rumah my aunt ke kolej buat sem nie… jaraknya agak jauhla… tapi takpe… no problem, moto pun nak dibawa. Dah aku faks kan surat tue kat Pejabat Warden… Ha! yang kelakar masa nak meng-faks-kan surat tue masa time bayar… akak tue cakap 5, aku pon cakapla “owh 5 kupang”, skali dia perbetulkan…”tak,tak 5 nget dik” … aku mcm ha?! telan air liur jugakla… mahal erk… hurmm…

Pada malam hari lak, aku ajak Imran datang lepak kat umah, dia pon datang dengan CD2x yang dia pinjam, kami sembanglah… nak men laptop pun masih kat kedai lagi, tengah-tengah sembang tiba-tiba aku dapat mesej dari Zikry suruh datang lepak kat Pantai Merdeka… Imran pon dah cakap jom, ak pon oklah… Selalunya kalau datang ke pantai malam2x nie time ada function mcm funfair ke ekspo ker, ini gelaplah yg amat… patotla orang buat banyak tutttt… kat sini… haha~ malam tue kitorang just sembang pasal awex, kolej, dan beberapa isu semasa yang lain… haha~ antara yang join adalah dua lagi kawan zikry and Zulhelmy aka Ckg Zul or Otai [kawan KPTM]… dalam pukol 10.30 camtue kitorang pon blah la… ok jugak arr dari terperap jew kat umah… tapi rasanya mcm mamat yang berpeleseran ntah mana hala plak… haha~ sometime nak gak outrageous … tapi alah kitorang bukan watpe pon just boys hangout.

Psst:// Thanks kat Imran tiba-tiba jew dia blanja semua minuman kitorang…

NadaFio Announce Bad News: Kepada semua rakan di KPTM kita akan kehilangan seorang lagi rakan iaitu Ahmad Zulhilmi bin Husin sebab dia nak pindah ke kolej Komuniti kat Jitra Kedah, dia ada alasan tersendiri tentang permergiannya nie… aku pon terasa sedih… hurm lepas nie janganlah aku dengar lagi yang nak berpindah dari kolej tue… amat ku harap…

bye friend....ZulHilmi...

6 comments:

omawrozduan said...

siot ah!
sorang-sorang nak pergi..
mcm siot

Nadzirul Afif Omar said...

haha~ rezki diorang....

Anonymous said...

berutung ada jg nama aq dlam blog ang.,... sebek xda kamera malam 2... klu ada lg best....

Lea Quzandrea said...

erm. kenape Zul nk pegi?

erm.

siot?

Erm. yele Omaw.

kalo diorang siot, aku pun siot gak ler sbb pegi kan?

k la~~~~
nk merajuk 3 tahun...

omawrozduan said...

hahaha.
3 tahun??
ko tunggu..
tak sampai setahun kitaorang akan datang Melaka ;D

Nadzirul Afif Omar said...

hey kau kat melaka ker?
what the?...
tak tahu pown...