Thursday, November 20, 2008

Hari Nasi Goreng SeDonia... Maybe



hari nie hari kedua bercuti dirumah...
hari ini pun tak buat apa sangat...
lepak jew dalam rumah...pagi tadi bangun pukul sebelas... hehe
pastue lapor...
mula-mula nampak nasi lemak kat atas meja tup2x adik bertuah aku
pergi melantaknya dulu...
takpelah tak kesah aku buat nasi goreng ekonomi inflasi...
ambik sambal belacan,sambal petai dengan paprik ayam kemarin aku
gaul sekali dengan nasi...
pergh wallaa... nasi goreng yang sangat sexy...

hari nie rancangan tv pon tak bes...
satu pun tak menarik perhatian, kejap channel nie channel tue...
las skali yang aku pikey best bek aku on9...
ahaa...
on9 myspace,friendster,blogger,ym...
agak lama jugak...
dekat myspace sembang dengan satu mamat nie nama profile dia
"KuTunggu JandaMu"~ala lagu irwansyah tue... dia soh aku wat
satu logo nama dia which is "fauzy 93fc"...
aku nie xlah teror sangat tapi memandangkan aku nak prokan
kemahiran aku... aku buat jewlaah... dia cakap 'gempak
jugaklah'... ada 'lah' tue mcm tak bes ja... apa pendapat korang?...
hurm selidik bukan men selidik tengok2x aku punya junior da...
haha... takpelah aku tolong fullfill kehendak dia...
satu lagik tempahan dari my sista nun seberang sana,Langkawi...
dia soh buat Header untuk dianya blog,aku dengan bangga memikul
tanggungjawab untuk buat bendalah tue... haha
dia tngk sekerat dah cakap cun...
pergh lega rasanya...

then petang tadi pas solat aku rasa mcm nak melepaskan rindu
dengan bawak kancil my dad...
pergh lama tak bawak jadik gabra jugak...
kat ipoh ada bawak keta satria omaw and sama gak gabra nak
mampos... hahaha
takpelah slow2x lah...haha

hurm... wanginya...
dari bilik dah bau masakan mak...
malam nie kitorang makan nasi goreng mak tengah buat tue...
pergh nasi goreng dia mesti terangkat punya...
haha...
hari ini aku makan nasi goreng jewla...
jom soru!!! yum yum yum...

nasi goreng yang cambest!!!
kete ayah yang dipandu aku


hasil kerjaa aku hari ini... ok ker?

7 comments:

omawrozduan said...

bila aku baca blog kau.
tersenyum itu mesti ada..

bleeding_fiz said...

smart ape yg ko nye karya...
kate nak ajr aku...
tipu....
sem 1 dah habis dah... ko tak ajr pun...

Nadzirul Afif Omar said...

ape maksud kau omaw...
aku taula tak seteror blog kau...

hehe... pija sory erk...
ang perasan tak tulisan tue mcm kek pon ada...
yum3x...

Madam Casper said...

angah..
kak ta mmg suker header tu..i like tauuu
okeh nanti wat layout baru untuk i plak tau ..macam u punya tapi i nak yg kaler ijoo...

kata nak diet tapi makan tak ingat duniaa ishhhh

Lea Quzandrea said...

fuyohh..
dulu aku minx software buat logo ko tak nk bagi. kudukut gilerz..
tsk. sedey.
sampai tak nampak muke aku nnt dah.. sampai sudah tak bagi.. tsk2.
sedey2..
huu..
ui.. sedapnyer nasik goweng..
mcm tgh panas2 berasap2.. aroma masok idung.. huiyoo..

Nadzirul Afif Omar said...

yeker...
kau pon diam jew...
takpe biler jumpa aku bagi la...
haha...
sory tak inagt da...

Lea Quzandrea said...

hu. siapelah aku utk diingati...

erm.....

biarlah daku membawa hati yg duka dan lara~

T_T