Monday, November 24, 2008

Heboh Dan Hoodie



hari nie bangun sangat lewat pukol 12 tengahari coz semalam sengaja tidor
lewat... hari nie mak masak makanan kegemaranku lately.TOM YAM... yahooo ada
jeles?... sedap ooo...

owh ya nak citer pasal semalam...
semalam aku dan izzrul nak pergi ke Jom heboh dekat Batu Kawan tapi sebenarnya
kitorang tak pernah nak pergi sana jadi tak tahu jalannya...
sampai dekat Butterworth terus hilang arah tuju...
akhirnya kitorang sampai dekat Pacific Penang... supermarket tue jela kitorang
lepak... sadis... kononnya nak pergi tngk konsertla ada Stacy dengan Siti
Nurhaliza... pergh sempoi tapi apakah daya dah sesat...
jadik kitorang ambik keputusan ntok lepak kat Pacific...

kat situ aku rasa untuk membeli hoodie idaman... hoodie tu mcm jacket/sweater
yang ada penutup pala... akhirnya jumpa,warnanya hitam putih so bleh matching
dengan outfit lain,agak mahal jugak tak pernah beli semahal tue... so len kali
akanku tayang kat sini k...

walaupun sedey tak dapat pergi Jom Heboh tapi aku telah dapat memiliki hoodie
idaman... fesyen ala avril plak... tapi mcm malula plak nak pakai... kejap gi
adala mulut yang mengata... haih mulut orang memang berbau...

psst:// aku jugak berbangga yang blog aku ada seramai 100 lebey pengunjung,
walaupon jumlahnya tak besar aku tetap hepy, yang rasa aku poyo... ikot suka
akula aku yang hepy bukan korang

5 comments:

Omaw Rozduan said...

weh,
bawak gi ipoh.
aku nak pinjam.

NadaFio said...
This comment has been removed by the author.
NadaFio said...

mestilah bawak... muahhaha...
semestinya...!!!
bergaya sakan nanti muahahah...
pinjam?...ti lu pikey

enil[kiut] said...

hakhak...
cm la sial nye ayat...
ko kate aku gile..
capai ati...
ane untenye??

NadaFio said...

hahha... lawakla gambo ang...
tapi apesal komen kat sini...
hurm lari tajok da hhaa