Wednesday, November 19, 2008

Rabu Hari Baru


Alhamdulilah aku sudah sampai kat rumah
at last... hari yang dinanti sepanjang di Ipoh...
telah fullfill... hahaha home sweet home...
aku sampai kat umah hampir pukul 9 semalam...
memang meletihkan tapi berbaloi...
benda yang aku dapat fullfill jugak adalah akhirnya dapat jugak makan masakan mak...
ingat ada TomYam tapi diganti dengan sambal petai hijau dengan masak asam pedas batang keladi...
pergh memang terangkat sampai hujung beranda... haha

Hari ini aku rasa agak bosan kerna hanya duduk kat rumah...
namun begitu, ini memang plannya kerana nak duduk dalam rumah puas-puas...
sambil tue dengar lagu,tngk tv, makan-makan, on9 myspace dan sebagainya...
hari agak mendung dan petang tadi memang hujan turun...
pergh sejukla...
petang tadi KakZA datang... lama tak jumap dia...
last jumpa dia masih anak dara...
hari ini dia datang... bukan dicabul ke apa... tapi dah jadik isteri orang...
SELAMAT PENGANTIN BARU KAK ZA!!!...
tadi makan malam dengan dia walaupun masa tue masa petang...
mak buat masa paprik ayam pastue bantai skali dengan sambal petai semalam... memang da best!!!

sebenarnya hati aku sangat sayu dan asyik teringatkan sms yang aku dapat smlam...
aku taknak ceerita lagik apa yang terjadi...
tapi apa yang pasti hidup akan berubah selepas ini...
cerita yang indah pasti ada likunya...
dan aku harap itu hanya gurauan atau mimpi...
tapi ketulinannya telah mengusik jiwa dan 100% BETOL...
takpelah biarlah apa nak jadik...
mungkin ada hikmahnya...
TAKNAK CITER LA!!!....

Malam nie tak tahu nak buat apa lagikla...
tapi rasanya nak nyembang dengan izzrul... haha...
esok aku nak mulakan hidup dengan senyuman yang menawan!!!

psst: semua orang kata aku gemok, aku nak kuruskan badan... dulu berat aku 71-73 kg hari ini aku timbang 77 kg!!! Mother FISH!!!

5 comments:

Madam Casper said...

ngah

putus cinta ka putus kasih?? x mo stori sama gua ka??
ayoo jgn la sedey2....tak rock la cam ni

Nadzirul Afif Omar said...

knape ngeloh jew omaw...

kakta... takdelah break-up ke ape ke...
nanti ma...

Madam Casper said...

hik hik hik beh tu pasai pa???
angah kan encemmm...

Nadzirul Afif Omar said...

adala wait and see...
nanti akan diwarkahkan jugak kat dalam blog nie...

Anonymous said...

apela citer tue ha?