Wednesday, November 5, 2008

Tag Questions Cambest Jugak!!!

Well its been a while tak buat blog...
so this time nak tr buat tagging questions lepas tngk my buddies buat haha...

What is your fav movie in this year?
¬KungFu Panda... tapi banyak lagik yang len... huhu

Why?...
¬Rasanya Po The Panda tue gmok mcm aku kot... haha tapi kiut...hehe

Do You Want To be Like The Main Character In The Movie You Love?...
¬Kalu jadi Po The KungFu Panda tue best gak... aku bleh tolong korek bijik mata bila M jeling kat kawan aku... hehe... Sape M???...

Who is your bestest friend?
¬Banyakla... smua kawan aku is the bestest... huhu...

Names how much friend beside you right now?
¬skang nie ada
-Omar
-Lea
-Yaya
-Sham

What are they doing?
¬omaw tengah main blognyer...
¬lea berjalan-jalan sambil cakap "weh aku laporla..."
¬yaya dia sibok dengan masalah ape ntah... doakan dia fine jew...huhu
¬sham nyembang sampai kat sini pon dengar suara dia yang...whateverlah...

What will you do after this?
¬back to the class... taking Khat Final Exam... haha... smepat lagi blogging... budget terror tulis khat diwani... hahaha

What last famous words you wanna say before end this questions?
¬i'm fabalous

6 comments:

Lea Quzandrea said...

seriously??
aku ade ckp 'weh.. aku laporla..' ekk?
kahkahkahkah!!

malu2..

omawrozduan said...

memang lea ada cakap..
"laporlah..satgi gi makan?"

hahahah.

Lea Quzandrea said...

hehehehehehhee....
malu malu malu....

lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

omawrozduan said...

buweeeeeekkk ;p
badan kecik kuat makan ;P

Lea Quzandrea said...

huhuu.. kuat makan nasik tak ape..
jgn kuat 'makan' benda 'lain' sudahhhhhhhhhh!!!....

kurang2 aku tak gi menyundal mcm minah cibai tuh..

Nadzirul Afif Omar said...

amboi2x korang suker jew...
eh LEA btolla...
masa khat aritue...
tak ingat ker?...
LAPOR!!!!
haha...
pastue kiter gi makan char koey teow kot tak silap...
kan omaw kan... haha