Sunday, November 30, 2008

HOODIE INI AKU PUNYA

Yee-hoo inilah hoodie yang aku beli di Pasific Penang… harganya dirahsiakan tapi aku ada duit simpanan akhirnya dapat juga kumilikinya, haha~ mcm ala Avril kan?... pergh suke bangat, bagi sesapa yang nyampah or kata aku tak seswai pakai bendalah nie, bleh blah la weh, aku yang nak pakai bukan hampa, wah marah nampak… payah tau kalau orang nak bergaya sket adala mulot yang nak mengata… eee sakit hati, kalau orang lain okey ja… tang aku pergh rapat ja sound… takpalah ini ada la sket gambownya… haha enjoy.. hey hey you you!!!

masih ada tag harga lagik.... muahahhaa

mcm tough lah pulak dadaku, lihat dadaku sexy kan... muahahaha

wah match dengan baju hijau... ok x?

mcm pakai tudung pon ada...

pose maut nieh...

akulah SuperMonkey

Yo! apa khabar?

disturbia... am i scaring you tonite...

cuba tengok bibirku mcm pakai lip gloss revlon... muahahha

2 comments:

omawrozduan said...

serius cakap,
hoodie ni mmg lawa.
ehhmm..
pinjam bley?

Nadzirul Afif Omar said...

hik2x sapa beli...

pinjam?...

tngk arr dulu nak pikey!!!

haha~