Tuesday, November 11, 2008

SORRY KAWANSSS

7.00 malam 10 November 2008

Seketika aku di hadapan laptop ingin pula jari jemari ku menukil secebis diari waktu yang berdetik lalu meninggalkan aku hari ini… satu lagi catatan pengembaraan harian bersama rakan – rakan yang ku cinta diabdikan dalam warkah ini…

Wah ayat gler arh… aku nie bukan sasterawan Negara … haha…

Well today hari ini agak kesian buat Omaw, Syam dan Lea kerana aku mereka jadik bengang… pada hari ini aku berjanji yang aku hendak pergi kolej bersama mereka tetapi tidak ku sangka mereka telah menungguku sebegitu awal… pagi tadi selepas menghantar sepupuku... Tasha terus pergi ke Pasar untuk membeli sedikit barangan… antaranya ayam untuk dimasak Tom Yam… yam yam yam… ketika itu syam sudah sibuk menghantar mesej bila nak pergi?... aduh fening… pastue cepat2x aku pulang dan bersiap untuk ke kolej… kerana kelam kabut agak clumsy sebab kejap ini kejap itu biasalah… haha

Then pergilah ke Cherry Apartment tempat diorang tinggal… aku nak pergi rumah aku kat situ yang dirompak kerana nak ambik ID kad,kalau tak, tak bleh masok periksa… so terpaksalah pergi… then setelah pergi rupa – rupanya diorang dah berpindah rumah… rasa lega sikit kalau tak agak tragis nak masok rumah tue… huhu poyo jew aku nieh…

Hari ini ada paper Introduction to IT (IIT), aku agak gementar jugak menjawabnya… tapi semua tue bermula pada pukul 2 petang… sambil menunggu Enil dan Yaya,… aku, Lea, Omaw dan Sham mulalah bergosip sambil makan dan on9 myspace dan blogger… topic terhangat of the weekend mestilah The ‘M’ versus LEA SHARIFF… fun mengaumpat panaz sampai Miss Shakura lepak skali… tapi bukan mengumpatla… sembang pasal C++ same… and sadly akunya C++ bunyi mcm teruk jew… ntahlah… I’m scaredla dapat keputusan tak elok…

Pastue masukla ke dewan pada pukul 2 petang dan buatlah paper IIT… erm ada part yang bleh buat dan ada part yang hentam sajja la labu!!!... haha well… after that… syam, aku dan omaw dapatkan new hair cut dekat Patrick Saloon…. Sini amat murah kerana diorang nie still student dan sape yang dare pergi jadik bahan ujian oklah… tapi guru diorang ada so taklah risau sangat… my hair cut mcm askar jew… masa dia tanya aku mcm taktau nak terang… last2x skali jadik clean cut jew… but better gakla dari rambot aku yang beralun bak ombak… hahaha…basuh rambut dan gunting rambut just rm5!!!

After haircut session, kitorang pun balik… omaw dan syam hantar lea balik ke umahnya… aku dan Enil naik moto balik ke Gopeng… ketika dalam perjalan aku asyik dimaki Enil kerana membawa moto dengan xtreamnya dan menayang bulu kaki Enil yang menawan…(jangan marah ekkekeke)… but at last alhamdulilah sampai jugak…

Well it’s what happening today…

Sorry to SHAM, OMAW and LEA make u guys waiting!

Sorry to ENIL for exposing your ‘bulu-sss

3 comments:

Madam Casper said...

huk elok2 bawak anak dara org weiii

omawrozduan said...

hahahha.
"M"???
oh..MONYET.

Nadzirul Afif Omar said...

haha monyet...
MAK MONYET... ekkekeke