Friday, November 14, 2008

Pening Kepala

harinie dah habis lagik satu paper exam iaitu communication skill 1 (CS1)... agak susah jugak tapi okeylah bleh gak jawab... so payah ke x nie...?...

pas sembahyang jumaat ngan sham and omaw (and si lea and enil plak lepak dalam kete, apela yang digossip)...

aku balik rumah kat cherry tempat hsotel aku terletak...
barang2x dah pindah ke rumah baru...
tapi nak duduk situ rasanyer ntahlah...pergh bersepah gler...
memang pelarianla...
aku dah tak tahu nak stay situ ke atau nak pindah...
kalupindah nak pindah kemana....
awatla rumah dulu tue dirompak...
kalu dak slesa jew...
tayah nak fening3x... memang s*** lah keling2x tue...
sampai mati takkan kumaafkan mu...
wah pasrah gler... yer arr ambik barang senior,kawan aku.. persetan kau dari dunia ini...
haha...

pastue... tadi tepon Mela nak sembang ngan mak nak mintak duit...
yerla hari senin nak pi telok batik berkelah...
Mella cakap nakpi Sekolah Che Tom... dok asrama... tak harapa sangat... lagipun skolah tue lebih kurang skolah kota ja...
nama ja glamer...ntahlah terpulang...
mak cakap ambik jew duit yang ada tue so oklah...
dah draw terus gi IMAX tempat kiter lepak skang...
haha.. sini murah singgit sejam... murah gler kan...
takde lagik tempat lain...
dahla slesa bangat...
suke...
okalh cau dulu...
lalala...lalalala...

pstt:/geram kat laki kakLah... charge makanan aku mahal,awex murah... s***

9 comments:

Lea Quzandrea said...

ngaahaha..
weh. kitorang tak selamanya duk dlm kete tuh tadik la weh.
kitorang turun jap gi toilet. mana bleh tahan 40 menet seyh.
karang banjir keta omaw.. abeh dia buno aku tak bagi naik dah.

hehe. jgn la marah kak lah.
haha tapi tu lah.
aku pelik gak.
aku punye nasik. tak pernah lebeh dari 5.00
bygkan lar... aku slalu bayar 4.50.. air aku... 1.50. jadik ? mknn aku sepinggan? 3.30 jer weh.
ahhahaha..
best2..
best2...
dia simpati kat gadis2 yg kiut mcm aku n enil n yaya jer haaa..
aagagagag~~

Nadzirul Afif Omar said...

mana aci aku nie awex yang tak kiut ka...
ekekkee...
hahaha...
siap kau laki KakLah!!!
aku pualu sehari..hehe

omawrozduan said...

nasi lakna aku makan tadi tawar.
babi tol

Madam Casper said...

ngah pakai wig or tudung masa gi kedai tu dan sapu lipstick sikit sure dapat murahhhhhh

Nadzirul Afif Omar said...

muahahhaa...

kakTa nie...
habeh depa ngorat plak satgi...
ekeke...

geli geleman ngat haih!!!

Lea Quzandrea said...

wakkakaka...
kak! takan nak kasi dia pakai wig, buh lipstick tapi baju tetibe mens outfit.? nampak benar..
dari rm5.00.. satgi laki kak lah tuh charge 10 hengget terus..
tekejut beruk nengok..

omaw: hahaha... tawar? tapi koeytiaw dia sdap kan kan kann?

Madam Casper said...

angah
kwang kwang kwang

lea

dulu dia ni masak kecik2 suka bermekap tau..ishh habih mekap set mak dia, dia kerjakan...dah tu dia malas nak pakai baju...suka berbogel

Nadzirul Afif Omar said...

kakta nie bocor rahsia...

haha...
ala bebudak nampak warna warni mainla apa lagik...

tang bogel tue...
tunggula i jadik cover playboy edisi lelaki pertama

ada berani nak beli?

jb said...

Wonderful blog!!- Rally enjoyed my visit- thank you for the lovely photos

jbENTO
Anadia -Aveiro-Portugal